bestelling & levering
Wij streven ernaar om het bestel- en leverproces zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht u onverhoopt toch tegen vragen of andere problemen aanlopen dan kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice.
Bestelproces
Wanneer u bij Luxe-Zwemspa.nl één van onze producten wilt bestellen dan dient u eerst op de productpagina het gewenste product aan de winkelwagen toe te voegen. Dit doet u door op de knop met "Toevoegen aan winkelwagen" te klikken.
Hier is het belangrijk om te controleren of u de juiste variant en/of extra opties geselecteerd hebt. Als dit allemaal in orde is dan drukt u op de knop "Doorgaan".
Op de informatiepagina dient u de juiste adresgegevens in te vullen, let goed op dat alle gegevens correct worden ingevuld. Daarna kunt u op de knop "Verder naar verzendwijze" drukken.
De "Verzending" pagina biedt de mogelijkheid om nogmaals de opgegeven adresgegevens te controleren. U kunt nu verder door op de knop "Bestelling Afronden" te drukken.
Bij de betaalmogelijkheden heeft u de keuze uit diverse betaalmogelijkheden. Op Luxe-Zwemspa.nl zijn alle betaalmogelijkheden voorzien van SSL versleuteling, dit betekent dat je bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.
Nederlandse klanten:
- iDEAL
- Creditcard
- Paypal
- Overboeking
Belgische klanten:
- Bancontact
- Belfius
- Creditcard
- Paypal
- Overboeking
Nadat u de juiste betaalmethode hebt gekozen dient u op de "Bestelling Voltooien" knop te drukken waarna u wordt doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van de door u gekozen betaalmethode. Volg de instructies op de desbetreffende pagina op om uw bestelling af te maken. Mocht je onverhoopt hinder ervaren bij het plaatsen van uw bestelling dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Heeft u uw perfecte zwemspa of jacuzzi gevonden op onze website? Dan wilt u daar natuurlijk zo snel mogelijk van gaan genieten! Na het plaatsen van de bestelling nemen wij contact met u op om een afspraak te maken voor levering en eventueel montage als u hier voor gekozen heeft.
Om er zeker van te zijn dat uw bestelling op voorraad is kunt u altijd even (telefonisch) contact opnemen. Ons service team staat klaar om u te woord te staan en helpt u graag bij het maken van de juiste keuze.
Retourneren
Wanneer uw bestelling geleverd is heeft u in ieder geval 14 dagen de tijd om het product uit te proberen. Mocht u toch niet helemaal tevreden zijn dan kunt u het product zonder opgave van reden simpelweg retour sturen. Let er wel op dat het product in nieuwstaat dient te verkeren. Heeft u vragen over ons retourbeleid? Dan kunt u de pagina over retourneren & garantie bekijken. Als u liever persoonlijk wordt geholpen dan kunt u uiteraard gerust contact met ons opnemen via email of WhatsApp.